Nope, inte hört något änMen jag kan slänga ut en fråga i gruppen!
Tack, vad snäll du är!
Han skötte sig jättebra tycker jag. Han satt ju helt tyst nästan hela tiden![]()
Att han höll truten då kan vi nog tacka allt godis för.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nope, inte hört något änMen jag kan slänga ut en fråga i gruppen!
Tack, vad snäll du är!
Han skötte sig jättebra tycker jag. Han satt ju helt tyst nästan hela tiden![]()
Att han höll truten då kan vi nog tacka allt godis för.Sen i slutet var nog Ladda alldeles för intressant. Jag var en elak matte som inte lät honom hälsa
![]()
JAG! *räcker upp en hand*Någon som ska till Köping?![]()
Ja, men det är bra att det är komplicerat![]()
Kul! Vilken dag? Jag åker på lördagenJAG! *räcker upp en hand*
Samma här!Kul! Vilken dag? Jag åker på lördagen![]()
Vi höll på att få motstånd av oss själva men jag lyckades övertala en kompis att anmäla så vi har en hund som motståndHar fått PM för både SNKK och SDHK nästa helg. Tasse-majan har det fantastiska motståndet av... sig själv. Båda dagarna. Så cert-motståndet är ju inte stort, även om jag inte riktigt tycker hon är ck-färdig än. Men vi får se vad domarna tycker, hon lär väl bli BIR-junior på SDHK iaf
Otroligt lite griffoner dessa utställningar. SDHK är bara Tassa och hennes pappa, och på SNKK är det Tassa och tre brabanconer (troligen Alvas halvbröder och pappa). Men men, hoppas på bra väder och trevligt sällskap![]()
Någon som ska till Köping?![]()
Jag ska! Är ju hemmaplan. Tror grupp 1 går på lördagen men jag dålig koll, är ju evigheter dit-
Vi är anmälda sedan länge så det känns som en evighet!Med tanke på att anmälningen går ut på måndag så är det inte så långt kvar![]()
Haha, godis är bra
SuperelakLadda var också ganska elak som inte var särskilt intresserad av att hälsa på honom, trots hans idoga uppvaktningsförsök
![]()
Med tanke på att anmälningen går ut på måndag så är det inte så långt kvar![]()
WOW! Grattis!Vi åkte till Piteå i tron att det skulle bli uppehåll och runt 20 grader, dock molnigt. Kommer fram och hinner knappt till ringen innan det börjar regna! Brrr så kallt, jag skulle dessutom springa barfota då jag har såna skavsår att jag haltar i skor
Men, vad gör det när lillvovven debuterar i unghundsklassen och kammar hem cert, cacib & BIR! Ingen tik anmäld men en öppenklass-hane var med.
Är så glad!![]()