Utställningsträns

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Beccis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 987
B

Beccis

Finns det nånstans man kan köpa begagnade utställningsträns? Jag ska köpa ett till min ettåring och skulle gärna slippa lägga ut pengar på ett nytt eftersom jag bara kommer använda det en gång, måste ju köpa nytt nästa år...

Sv: Utställningsträns

Kolla Hastnet.se, hastannonser.se

Har själv kollat runt massor på utställningsträns och de är inte lätt att hitta nya, så marknaden på begagnade är nog liten,men vill du ha tips om länkar till nya så PM mig, har en hel lista!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 311
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: dukie
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 219
Senast: MiniLi
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 830
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka