uttunningsverktyg för manar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare editor241
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 662
E

editor241

Jag är verkligen ingen stjärna på att rycka manar och uppskattar all hjälp jag kan få i form av diverse verktyg.

Tyvärr så har dom verktyg jag har provat inte hållt måttet, så jag undrar helt enkelt vad ni har provat och har bra erfanhet utav.

Funderar lite på "smart tails" som säljs på hööks, men den var skapligt dyr, så det skulle ju vara bra att veta om den funkar innan man kostar på sig en sån :)

Sv: uttunningsverktyg för manar

Om man inte ska rycka, så tycker jag att trimkniv ger det näst bästa resultatet :)

Sv: uttunningsverktyg för manar

Den är bra! Medis har sån och det funkar superbt på deras manar:D

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: valy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 085
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok En stor del av min tid går fortfarande åt till att försöka jaga vidare efter något som kan lösa mina hälsoproblem och få mig att må...
Svar
5
· Visningar
1 265
Senast: Sar
·
Utrustning Jag har två islandshästar varav den ena mycket kräsen med sadelval. Han gillar inte alls bomsadlar om de är över 35cm långa(har hittils... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
11 694
Senast: HannaZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka