V-Formade pannband

Linduzz

Trådstartare
Var kan man hitta dessa? Har hittat ett par men inte riktigt så som ja vill ha.. Länka gärna med!

Sv: V-Formade pannband

Döbert, Stornäs Sadelmakeri och många fler.

CaBang skrev:
Döbert, Stornäs Sadelmakeri och många fler.

Woops. Fel fel fel. :o

Döbert kostar typ 800-1000 kr skulle jag tippa och Stornäs tar 250 kr och då får man med en bokstav eller något smykte att sätta fast på den om man vill.

Sorbe skrev:
Döbert kostar typ 800-1000 kr skulle jag tippa på.
Gah!:o det verkar dyrt för ett litet pannband:crazy:

Hur kan man få tag på Stornäs? Har dom hemsida ller så?

Stornäs är mycket ute på tävlingar, fast mest runt om här i Stockholm, men de kanske är i GHS eller Falsterbo sen? Har telefonnummer till dem om du vill ha?.

Linduzz skrev:
Hur kan man få tag på Stornäs? Har dom hemsida ller så?
Det är bara att trava in i butiken nere på stan... :angel:

Sök på www.gulasidorna.se så hittar du telefonnummer. Han har inte någon hemsida vad jag vet.

Vilken skicklig sadelmakare som helst kan sy upp ett pannband efter önskemål!

//Alice

Liknande trådar

Utrustning Ändrad av Gunnar: Konsumentverket har hört av sig till mig om att informationen som publicerades här hade någon form av felaktighet i...
Svar
1
· Visningar
354
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst. Jag letar...
Svar
8
· Visningar
519
Senast: warg
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
136
Senast: NilHe
·
Utrustning Hej! Jag ska starta min första tävling sedan 2018 i helgen och är osäker på om min hjälm är godkänd. Har en Charles Owen V8. Hittar...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka