V-format pannband!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 41
  • Visningar Visningar 4 581
Sv: V-format pannband!

*KL*

Puttar uupp! :angel:
Ingen som vet var man kan köpa V-formade pannband? Ngn westernbutik kanske? :idea:

Sadelmakare jobbar ju inte gratis precis... Jag tror att det kommer kosta ungefär det samma, så du kan lika gärna bara beställa pannbandet från döbert.

overtyre skrev:
Men var hittar man en sadelmakare i Lund-trakten? :confused: :crazy:
Finns en i Flädie, flera inne i Lund, Malmö har nog flera duktiga utländska läderhantverkare som fixar till billiga priser.

Jag har precis mejlat en sadelmakare och hört om priser, men ej fått något svar.

/j

Finns det en i Flädie? :eek: Hade jag ingen aning om.

Vad snällt av dig! :)

Men hon vill ju ha ett utan nitar eller nått på sig! :smirk: .

Sen är Equality Line en grossist som bara affärer kan beställa ifrån.

Ja, jag såg ett med nitar och dylikt på sig, men trodde att det fanns ett utan...

Är det ingen som vvet om det finns internet-westernbutiker? Eller det kanske bara är jag som förknippar V-format pannband med Western? :o

overtyre skrev:
Ja, jag såg ett med nitar och dylikt på sig, men trodde att det fanns ett utan...

Är det ingen som vvet om det finns internet-westernbutiker? Eller det kanske bara är jag som förknippar V-format pannband med Western? :o
Jo klart. Det finns gott om sådanna.

Det kommer nog från western, men snart så - har det erövrat dressyren och hoppningen! ;) .

Finns ett ställe i Södermanland (?) som säljer hel svarta utan fodring tror jag och då man kan välja att få något smycke på, för 250 kr. Skrev namnet i någon annan tråd, typ Stornäs eller nått tror jag! Fast de har bara telefon, men du kan ju alltid beställa från dem! Lär ju gå på runt 300 kr! .

356.jpg

oooooooo så fint! :love:

Ja tack, gärna! Hur mycket kostar det med frakt?:confused:

*Hoppar in på en annan användare och hämtar numret*. Seriöst, måste skriva ner det istället, så jag slipper springa fram och tillbaka mellan min gamla användare hela tiden! :rofl: .

Vet inte, max 50 kr tror jag! Ett pannband kan väl skickas som brev egentligen? Väger ju knappt något!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Dalmatiner

Hästrelaterat

Tillbaka