v-format pannband

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare thyrniròs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 3 355
T

thyrniròs

...som sagt är på jakt efter ett v-format pannband, helst slätt, mörkt brunt utan krussiduller på:idea: hittade ett när jag sökte runt på nätet, men nu har jag glömt var det var:angel: någon som har tips på var de kan finnas?:confused:

Sv: v-format pannband

Döbert har jättefina pannband!:d

Orkar tyvärr inte leta upp en hemsida som säljer dom, men du kanska kan söka eller så...??:p

oj, såg det nu :p men gg pannbanden är fina ändå:d

Ja, dom sålde ju det iallafall!:) Dom är så snygga:d, speciellt den med blomman på mitten, synd att dom är så dyra!:(

Förresten, varför gick du igenom 250 affärer inatt??:rofl: :p

Jo, den är riktigt snygg! :love: Men jag skulle vilja ha den i blått, har för mig att det finns?

Jag hade tråkigt och sen håller jag på att fixa alla mina bokmärken igen. :D

Ja, blått hade varit ännu snyggare, hade matchat min blåa JW luva så bra!:d

Ja, har man tråkigt så...!!;) :D

Nu är jag faktiskt snäll och fotade mitt pannband! :D

pannband02_1167758453.jpg

Jag köpte ett V-format svart med en strassten i somras på Strömsholm hos Carinas Hästshop. De syr de själva så man kan få dem PRECIS HUR man vill.

Vad snyggt!:d Får man fråga hur mycket det kostade??:)

ja, just det! Döbelns var det ju jag hittade, föll för det med länkarna, men jisses vad dyrt det var!

Oj, så billigt!:eek: :D Synd att jag inte bor i Stockholm!;)

Det går att beställa från dem tror jag. Har inte hittat pannbandet på hemsidan, iof har jag inte letat så noga. Men om man mailar dem så kan de nog ge uppgifter om hur man kan få dem om man själv inte vet hur man vill ha dem och sen kan de nog skicka! :)

Okej! Skulle vara så kul att kunna köpa ett, i mina dumma affärer finns det inga såna!:mad: Jag tycker V-formade pannband är det finaste som finns!:love:

Haha, jag är så feg när man ska beställa på postorder, eller så dom måste skicka det! Är rädd att det man beställt inte kommer osv...:o

Och så är jag bara 15år och jag har inga kort, men min mamma kan ju beställa, så kan ju jag ge henne pengar senare kanske?:idea:

Men det brukar vara att man får med en fraktura i paketet, så har man typ 30 dagar på sig att betala.

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
230
Senast: sweep
·
Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Elendil
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 478
Senast: qitis
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 079
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka