v-format pannband

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare thyrniròs
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 45
  • Visningar Visningar 3 355
Sv: v-format pannband

jodå, har sett dina inlägg:D
gillar ditt pannband, så funderar på det, känner bara att det blir mycket krångligare om man ska lägga en beställning och förklara hur man typ vill ha det, hoppas att det kommer, hoppas man blir nöjd etc. etc. skulle jag kunna få skicka din bild till henne?:idea:
tänkte bara höra vidare ifall någon kanske hittat ett som redan finns, men som jag missat:angel:

Vilken tur, jag började undra! ;)

Zara och Lollan här på Buke har också pannband från henne. Zara har bruna!
Skicka min bild du, de vet nog ändå hur du menar! ;)

ska oxå kolla med henne nu. kom på att jag ju inte kan ha vilken färg som helst. är en speciell brun. så det blir nog bra :) tack för tipset Sorbe! :)

Senast ändrad:

Knappen

Dammar av en gammal tråd då jag också söker efter ett helt slätt pannband, foder kan gå an, i brunt med rejäl V-form. Men ingen utav länkarna i tråden gav något, och fler sökresultat hittar jag inte. Har det kanske synts till i några fler butiker på sistone?

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
230
Senast: sweep
·
Utrustning Helflätade tyglar, finns det att få tag på nu för tiden? Jag är på jakt efter ett par hyfsat smala (max 15 mm), i storlek full. I bra...
Svar
2
· Visningar
794
Senast: Elendil
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 454
Senast: qitis
·
Övr. Hund Hej, Ytterliggare ännu en vilken ras tråd men tänkte kika med experterna ;) Jag har gått ganske länge nu i hundtankar och funderar på... 2 3
Svar
57
· Visningar
6 079
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka