JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
(Travronden)
En strykning har hittills inrapporterats till kvällens extra V75-omgång på Solvalla.
I V75-1 kommer inte Decet Et Dolor till start.
Läs mer...
Moderator
Hästnyheter
Två materialfel och tre omstarter innan V75–1 med 27 (!) minuters försening.
I själva loppet galopperade jättefavoriten Popeye Tooma.
På...
Tjatter
I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23
24
25
Dagbok
Städning och tvätt gick som en dans. Men jag satt mest som en blöt pöl under gårdagen.
En pratsugen värmlänning ringde mig igår kväll...
Småbarn
Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2
3
4
Panik vid dusch
Småbarn Min dotter fick sitta på golvet med leksaker medans jag duschade. Att duscha henne ensam med liksom allt fokus riktat på henne funkade...
skiesabove
8 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 104
Barn
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Sååå var det dags igen, linsjävel gick sönder i ögat och denna gång tog det halva dan att få ut skiten så nu ser ögat typ misshandlat...
Fjordfrälst
10 minuter sedan
Svar: 1 151
Visningar: 39 765
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nej längre norrut, vi körde den digitala varianten men passade på att ta med några rottweilerkamrater så att man ändå fick lite...
Brie
58 minuter sedan
Svar: 1 389
Visningar: 85 026
Hund
Valp 2025
Övr. Hund Trevande premiär med blodspår dagen till ära! Jätteroligt, bra träning på många sätt. Vänta i bilen inte minst medan jag la det. Hon är...
Bluefish
Idag kl 15:46
Svar: 976
Visningar: 71 543
Hund