Va fan är det som händer?!?

Sv: Va fan är det som händer?!?

SHIT va ja börja grina! Tårarna bara forsa ut!
Stackars lilla krake till häst....först snubbla så illa å sen bli påsprungen/påkörd av så många! Stackars lilla häst!! :cry:

Efter vad jag hört ska alla hästar, turligt nog, klarat sig utan allvarliga skador! :)

vilken tur, usch vad otäckt det ser ut.

Undrar varför fuxen går omkull, ser inte ut som om han snubblar, utan bara som om benen viker sig på honom.

Ja, han hackar ju till rätt rejält stegen innan han faller. Såg lite ut som en hjärtattack :o

Enligt Aftonbladet ska alla hästarna ha klarat sig utan allvarliga skador, men de ser rejält otäckt ut när fuxen går omkull och sedan bara ligger där, orörlig.

Kollade på filmen flera gånger och det ser ut som att han först nickar till med huvudet för att sedan falla över i galopp och sedan stupa.

*kl*

jobbar på trav-tv å har kollat på närbilderna, den travar, å sen faller den innan den har fällt ut hela benet, ser inte ut som att den håller på att rulla över i galopp..

svart vecka för norge, igår dog en på kvällsloppen. lopp 2 tror jag.. å sen löshäst på lopp 3...

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
294
Hundavel & Ras Nu är det nära att XLBullies förbjuds i UK, efter flera ihjälbitna människor. Norge har ju ett införselförbud etc av vissa raser och... 2
Svar
33
· Visningar
4 637
Senast: Ajda
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
808
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka