Bukefalos 28 år!

Va in på lassarettet igår.

Status
Stängd för vidare inlägg.
H

H0N3Y

Hade fruktansvärt ont igår :( Kändes som om allt drog ihop sej
i magen. Kändes som om det sköt blixtar upp mot magen. .
Pratade med en barnmorska i telefon. . hon tyckte jag skulle besöka
akuten. Så jag & pojken åkte upp.

Fick komma in på gynmott. fick en lite halv skum tysktalande
manlig äldre läkare. Gillade inte han direkt. . :( Hörde knappt
vad han sa ! Han klämde lite på magen å så. Sen gjorde han ett
vaginalt ultraljud. . fick se den lill*. Sparkade & vifftade med händer å fötter för fullt. Doktorn sa att allt såg bra ut, tog urinprov oxå.
Även det såg fint ut. . skulle de bli värre skulle jag komma upp igen.
Fick med mej 4 panodil, sen åkte vi hem.

Undrar varför det gjorde så ont igår ?
Vek ihop mej som en ostbåge när smärtorna kom. .
Blixtarna va jätte obehagliga !

Har någon känt nått liknande. . är fundersam vad det va. .?

Skönt att det såg bra ut iaf.. jag har ju inte vetat vikken vecka jag va i. Doktorn mätte huvudet på bebb, verkade va i vecka 18-19.
 
Sv: Va in på lassarettet igår.

Skönt att allt var bra! Jag har ingen aning om vad det kan ha varit. Var det ont i livmodern eller i matmagen? Kanske något skumt du ätit...?
 
Sv: Va in på lassarettet igår.

Jag var med om liknande, det är när barnet börjar växa ordentligt därinne. Då töjs livmodern och det kan göra ONT.
 
Sv: Va in på lassarettet igår.

Gjorde ont långt ner i magen, själva sammandragningarna kom väl långt nerifrån oxå..
 
Sv: Va in på lassarettet igår.

Jag får så där hysteriskt onda "knivhugg" när jag varit "oförsiktig" enligt klumpens åsikt. Dvs stått dubbelvikt/burit tungt/osv. För mig går det dock över rätt fort så jag har inte varit in och kollat. Också brydd varför det blir så.

Jenny
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 285
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 241
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
859
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 563
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp