Vaaaaaaaaaaah ?????

Pearlow

Trådstartare
Hjälp :eek:
Hörde att dom ska sänka d-ponny gränsen till 16 år :eek: Men jag som har musse på foder (d-ponny) :crazy: Vi tänkte köpa han men mamma säger att det är nog bättre isf. vi köper en stor häst :cry: men jag älskar ju musse :love: ... Men jag vill ju komma ut på tävlingsbanorna också :confused: ´hur ska jag göra.. tävlat b-ponny upp till LB - LA hopp :p det är ju svin kul så jag vill ju inte sluta med mina drömmar men jag vill ju inte att musse ska fara :cry: HJÄLP!!

Sv: Vaaaaaaaaaaah ?????

Jaha, då var det bara för mig att ge upp mina drömmar :(
Jag är 16 år och ska fylla 17 år och jag vill hinna tävla lite riktigt med min häst (D-ponny) eftersom träningarna har gått så bra nu, de har det aldrig gjort förut...
Gör dom det så ska jag klaga....:cool:

Sv: Vaaaaaaaaaaah ?????

Om de ändrar kommer det inte bli förren 2010.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så sugen på att ha egen häst igen, men skulle isf vilja ha en häst som mitt barn också kan rida på ibland. Barnet är knappt 120...
Svar
18
· Visningar
1 591
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 375
Senast: Edla
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 989
Senast: ildiko
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
777
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈