Bukefalos 28 år!

I grundvaccinationen!
Första sprutan fick min häst på klinik och den kostade c:a 300.
Andra sprutan tog jag hem veterinär och då kostade sprutan 750 inklusive alla avgifter.
Tredje sprutan kostade runt 300 och togs på klinik.
/Sara
 
okey. Tack så mycket..!
Trodde att det skulle kosta en förmögenhet.
 
Beror på "hur snäll" veterinär man har. Min tar ingen reseersättning osv. Men det kanske kallas kompispris i och för sig! :)
 
för mig kostade det ung. 1200:- för att vaccinera grund + botulism. Vi var flera som gjorde det samtidigt och delade på reseersättningen.
 
okey, men hon ska inte grundvaccineras. "Bara" mot botulism och influensa.
 
okej! för botulism vaccination ska de få tre sprutor. har för mig att bara botulismen kostade 800:-? Är inte säker dock...
 

Liknande trådar

Hästvård Jag försöker googla men hittar inte svar på frågan... Efter att hästen fått sin årsvaccination, hur lång tid behöver det gå innan man...
Svar
4
· Visningar
613
Senast: Sirap
·
Hästvård Hej. Tydligen blev ju regler kring vaccin på hästinfluensa ändrade nu 2023. Förut fick det gå 365 +21 dagar men nu får det inte gå över...
Svar
11
· Visningar
896
Senast: Zevzan
·
Kropp & Själ Var hos husläkaren i veckan och blev uppmanad att vaccinera mig mot bältros. Jag har sett reklam på tv att om man är över 60 år så...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 540
Senast: hastflicka
·
Småbarn Vi funderar på att låta vaccinera vår 3,5-årig mot vattkoppor. Jag tänkte göra det redan i våras, men såg sedan att FHM skulle utredde...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 502

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp