Vacintyg för foderhäst

Sv: Vacintyg för foderhäst

Om vaccinationerna finns i passet måste du ha det med dig.
För att få tävla behöver man inte visa upp pass, så har du vacc. på separat intyg är det åxå helt ok.

Man behöver inte ha hästpasset med. Det räcker med att ta en kopia av vacc-intyget om det är i hästpasset. Ägaren vill nog inte lämna ifrån sig hästpasset. Jag hade inte velat det iallafall.
En annan sak som du säkert redan vet men lite påminnelse. Har du kommit överens med ägaren att du får tävla? Kan vara bra att kolla innan du åker iväg.

Jag drog kopia på ett intyg en gång inne hos en firma och det räckte gott att den var vidimerad av de inne i butiken.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
566
Senast: Ramona
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: MiniLi
·
Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
607
Senast: Nepenthe
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka