Vad är det som inte funkar?

E

EnUddaTyp

Jag kan inte lägga in bilder från min kamera längre. Det har hänt förut, och ordnade till sig av sig själv, så det kanske det gör nu med. Men det är SÅ irriterande.
Jag använder Adobe Photoshop Album Starter Edition att lägga in bilder med, och programmet hittar kameran, men sedan när det ska ansluta till den så funkar det inte. Det står att kameran inte är ansluten eller upptagen. Likadant om jag försöker lägga in bilderna med ett annat program. Vad kan det vara för fel? :confused:
 
Sv: Vad är det som inte funkar?

Ingen som har den minsta lilla mini-aning? :angel:
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 945
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 913
Senast: cassiopeja
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 917
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp