Vad är detta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vad är detta?

Jag kände efter vad det var när jag hade duschat på fredagskvällen, och det är helg. Här i det lilla samhället jag bor i finns det ingen möjligthet att få prata med läkare under helgerna, utan man är tvungen att söka akut om det är någonting. Och akut känns det inte rikigt som då jag inte har ont.

Och jag har redan skrivit att jag ska ringa MVC på måndag.
 
Sv: Vad är detta?

Är det på framsidan av slidväggen och kommer som en mjuk bubbla bakåt?

I så fall är det urinblåsan som faller ned som ett litet framfall.

Det är normalt om du kan knipa upp det igen! Fortsätt att knipa och börja gärna ha sex, det är bästa träningen :idea:

Jag hade ännu värre än du beskriver men det blev HELT bra av sig självt.
 
Sv: Vad är detta?

Du ger bara för bra svar :love:

Jag var på gyn igår och de sa att allt var så normalt så, nästan så jag skäms lite för att ha varit så orolig :o

Hon sa vad det var som jag kände, men just då var jag så upphakad på orden "helt normalt" att jag inte lyssnade mer :crazy: det skulle försvinna av sig själv. Och jag skulle börja kniiipa.

Men kan man ha sex även fast stygnen är kvar? Jag har bara tappat ett av dom. Men jag blöder inget längre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Efter en liten överansträngning i helgen känns det som att livmodern sitter löst och liksom förflyttar sig när tyngdpunkten ändras...
Svar
16
· Visningar
1 926
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 616
Senast: cewe
·
Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 402
Senast: underensten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 199

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp