Vad använder du för glansspray?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jardina
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 105
  • Visningar Visningar 9 185
Sv: Vad använder du för glansspray?

Som många andra så använder jag foxfire, tycker verkligen att det är super bra, svansen och manen håller sej helt trasselfri och fin!!! :bow:

Tja, som rubriken säger, vilket glansspray använder du?
Är det bra? Kostar?
Jag vet att det har varit uppe minst en tråd om detta innan, men då var det många som skulle testa nya glansspray, även jag.
Innan använde jag alltid foxfire och tyckte att det var bra.
Sen provade jag att köpa Veredus glansspray och nu är jag fast. :love:
Det luktar gott och är riktigt riktigt bra. :D

COWBOY MAGIC
Bästa jag använt, har slängt allt annat. Inga mer dreadlocks här inte....
Dock är den väldigt dyr- men dryg.
//FPL

Använder följande:
Veredus- är nöjd med den
Leovet Rider´s Magic till man och svans-liten flaska men drygt.
Leovet Tangle free
Firefox
Equistar
Horsewise

Tänker du på Stassek Equistar?

equistar1.jpg

Jaaa! Måste nästan vara det där! Iiiih, måste inhandlas! :D :bow:

Jag gillar den sorten som Veredus har, Equistar (använder denna mest), TIB samt Carry & Day & Martins.

Equistar har jag, funkar superbra :banana:

Jag använder TIB. Det är superbra. Det luktar jättegott också:p
Mycket bättre än fixfire som jag alltid använde förut.

*kl*

#1 - Equistar
795_0.jpg

#2 - Veredus Super Sheen
10VERSSH1562100.jpg
.

Dom brukar vi ha där ja jobbar.. men ja tycker att Veredus är BÄST..

Foxfire hade vi förut men inte lika bra som Veredus

Den som jag gillar bäst är Carr & Day & Martin eller vad den nu heter. Den är riktigt dryg och räcker längst.

De jag inte köper mer är: Veredus, Foxfire och hööks svarta flaska. Hööks fungerar inte alls... blir bara svårare att reda ut och Veredus och Foxfire får man spruta på var och varannan dag om man vill att effekten ska kvarstå. Totalt odryga!

Jag använder ett glansspray från ÖoB. 1 liter, kostar drygt 50 spänn och är relativt dryg. Har en nordis med en helt otrolig svans, men det håller i sig ca en vecka, och det doftar ljuvligt! Ids inte spendera hur mkt pengar som helst på glansspray, tycker bara att det är slöseri med pengar egentligen. :angel:

Den använder jag också, riktigt bra faktiskt! :D

Orkade i gå gå tillbaka så jag klickade här, är menat som ett allmänt svar...

Jag går emot strömmen och påstår att Sjöbogårdens pälsglans är bäst!!! Har provat nästan alla ovanstående men detta är outstanding! Luktar dock lite skumt men lukten försvinner snabbt. Ingen sån där konstig glatt yta utan en silkeslen svans som är lätt att borsta ur +att det sitter i länge. Dessutom är det billigt runt 70:- (finns på ÖB, Börjes bla)

Jag håller med dig till 110 % :bow: :bow:

Köpte mina flaskor för 49 kr på gekås och 65 kr på något annat ställe..

Brukade använda TIB men nu har vi någon som gick att köpa i stor dunk det blir mer ekonomiskt. Älskar TIB'en :love: :love:

Hej ja fowfire suger när man provat den från öd och den heter sjöbogården

Hemsida www.sjobogarden.se

Kostar 65 kr på börjes finns till alla sorters djur har de produkter till prova och ni lär inte ångra er kör både med deras shampoo och vitlök

Ps bäst i tyskland 2005 passar även känsliga hästar

Sen mitt Foxfire tog slut har jag kört på spraybalsam som jag köpt men inte gillat.

Så just nu är det Gliss för normalt hår på pållen, funkar skitbra men luktar lite udda. :D

Jag har TIBhorse pälsglans, och kommer aldrig sluta med den :love: här kan vi lugnt snacka om en glanspray sm doftar ljuvligt :love: :bow: funkar kanon oxå :bow:

Jag håller med !!!!! Lätt det bästa !

veredus är ok men resten SKIT !

Ni som har foxfire har ni testat TIB ?

foxfire är sämst enligt mig

anväder helst
''veredus Super shine'' eller vad det heter:D heelt super
och så hade nathalie adelborg nått i sitt stall som ja ville ha, gick å luktade på hästarnas svansar när ja va där ahah hon underade nog vad ja höll på med :angel:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 448
Hemmet För 2 år sen köpte vi ny säng. Jag gjorde ordentlig research, vi var runt och provade olika sängar mm. Jag ville verkligen göra ett noga... 2 3
Svar
55
· Visningar
2 822
Senast: cherie
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 348
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka