Vad är BR för märke på sadeln?

L

Liian

Vi har tittat på en häst där vi skulle få köpa till en sadel för ganska mycket pengar (12 000). Jag undrar vad BR är för märke för jag har aldrig hört talas om det?!

Sv: Vad är BR för märke på sadeln?

Ja, jag såg det också men det kändes helt plötsligt som att 12 000 för en begagnad sadel när den kostar 12 500 ny var väldigt dyrt!! Det kanske finns andra modeller som de inte visar - enligt säljaren kostade den 25 000 ny.

12 000 kr för en sådan sadel begagnad låter väldigt dyrt. Jag vet då ingen modell av det märket som kostar det dubbla :crazy:

Ja, jag såg det också men det kändes helt plötsligt som att 12 000 för en begagnad sadel när den kostar 12 500 ny var väldigt dyrt!! Det kanske finns andra modeller som de inte visar - enligt säljaren kostade den 25 000 ny.

Kanske är så, att sidan inte visar alla modeller, i annat fall kan jag inte annat än att hålla med dig att det låter lite väl dyrt.

Kan ju fråga om h*n har kvitto på sadeln!
Annars är det kanske någon som försöker få igen pengarna för en sadel som för henne/honom var ett "nerköp"

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
606
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
184
Hästmänniskan Ni vet när man vill ha något riktigt illa och det då verkar som alla andra i världen har det förutom du? Känns verkligen som varenda... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 495
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 711
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka