vad är BR för märke?

Sv: vad är BR för märke?

vet dock inte vad det står för men har ett set med senskydd och sktyckkappor. på benskydden stor det BR och sen www.br.nl

Jag tycker att BR är ett bra märke. Jag har både jacka, täcke och benskydd. För att inte glömma deras thermostrumpor, de är jätte varma:)

jag har benlindor som är jättebra, med fräck knäppning på som jag gärna vill köpa igen, men de följde med hästen, och ägaren jobbade i Luxemburg, så det var säkert därigenom hon köpte dem.. Equalityline säljer br, och jag gick in på br´s hemsida, men hittade inte vad det stod för. Men det verkade dyrt :)

jag har grimma o grimskaft i exeptionell kvalité med, jag vill veta vad BR är för märke, ingen?

/jenny

BörjesReaskit? :p

neh vet inte vad BR är för märke :) men helt ok kvalite

Haha, bara lite :p

Jag är inte ensam om att tänka i de banorna :D (syftar på Lazios inlägg)

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 877
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 299
Senast: Silje
·
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av Affectumsadlar? Det är ett relativt nytt märke, framtaget av en svensk sadelmakare. Jag har fått tips...
Svar
7
· Visningar
683
Senast: emma-vsm
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 226

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka