Vad är det bästa ni vet?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fritidsryttare

Trådstartare
Vad är det absolut bästa/roligaste ni vet att göra med era hästar? Borsta, skogslufsa, tävla, bara stå o titta på hästen/hästarna i hagen eller något annat? ;)

Det bästa jag vet är att rida ut tidigt på vår- och sommarmorgnarna, när solen skiner och man har hela förmiddagen ledig. Också har man fika med sig i sadelväskor och bara lufsar runt på skogsstigarna, det är hur härligt som helst. :)

Sv: Vad är det bästa ni vet?

Jag är helt nöjd med att bara beundra min pojk när han luffsar i hagen, men att flyga fram i snabb trav på en nysladdad sandväg mitt i skogen, en sommardag, det slår det mesta:love:!

Sv: Vad är det bästa ni vet?

Det bästa som finns är en snabb galopp på en snötäckt äng en vacker vintermorgon då solen skiner och fåglarna kvittrar!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 091
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 135
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 827
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 741

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka