Vad är det för märke på dessa stövlar?

Kaba

Trådstartare
Har hittat några annonser på dessa stövlar men säljarna har inte skrivit vad det är för märke. Tycker de är rätt coola, men skulle vilja ha ett par nya.

Någon som känner igen stöveln och kanske vet vem som saluför dem? Tack på förhand!

3071708268.jpg

Sv: Vad är det för märke på dessa stövlar?

Hööks? Det måste vara länge sen då?

Hmm....det går alltså inte att köpa nya längre. Enbart begagnat då.

Tack för svaren!

Japp det är hööks, en i stallet har dom fast bruna.

Det var inte bara Hööks som hade höga stövlar med knytning på framsidan.... dom fanns på andra ställen också, men jag har aldrig sett eller hört vad det skulle vara för märke på dom, tyvärr...

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 564
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 295
Senast: sweep
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 154
Senast: Ajda
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
770
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka