Vad är det för märke?

domino

Trådstartare
På nackstycket på tränset är det två schackpjäshästar med ryggen mot varandra "ingraverade" i lädret... Nosgrimman och pannbandet är dekorerade med flätning... :confused:

Sv: Vad är det för märke?

Ja så ser märket ut! Fast det är inpräglat i lädret, stämplat eller graverat om du förstår? Ska försöka ta bild på det om det syns..
Kanske är en budgetvariant från Sabre :confused: :D Märket sitter dock på precis samma ställe som på ditt!

Senast ändrad:

Jag tror inte att det behöver vara någon budget variant, bara en äldre modell. Jag har ett kandar också, och då står bara ordet Sabre intryckt i lädret på ändrana av typ sidostyckerna ingen schackpjäser ö.ht. Detta är ett nytt träns, så de har väl flaschat till sin logga lite grann. Det ser ju snyggt ut.. :-)

jag har en martingal från sabre och de e verkligen toppenkvalitet! :) kommer försöka köpa ett träns med för den har verkligen hållt sig riktigt fin under många år :)

Ja, jag är också ett stort "fan" av deras läderkvalité. Även om det svider lite i plånboken att köpa in, men det betalar tillbaka sig i längden.

Om man nu inte har otur med nån avryckning eller nåt sånt.. Man har det på gamla ringrävar som man vet inte normalt härjar í onödan :-)

Liknande trådar

Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
891
Senast: Fibusen
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 257
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Jag har en 10 årig Weimaranertik som plötsligt för några dagar sen flyger på min 15månaders vorstehtik , till synes helt oprovocerat...
Svar
14
· Visningar
2 094
Ridning Hej! Min kompis i stallet har en häst med Kissing spines, hästen har haft 6olika ägare +den som äger hästen nu. Uppfödaren och ägare nr... 2
Svar
20
· Visningar
3 977

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka