vad är det för ras?

_busster_

Trådstartare
någon som har sett filmen tuner och hoochvad är det för ras på den hunden(hooch) som är med i den filmen? ser ut som en boxer..

Sv: vad är det för ras?

dom ser ju ut som övergöda grisar:eek::eek::eek:

dogue_de_bordeaux.jpg

Bah! Jag tycker de är jätte sköna! Ingen hund jag själv skulle vilja ha, men de charmiga!

det finns inget som går upp mot att strosa i Bordeaux en sen sommarkväll längs kullerstensgatorna i dem smala gränderna omgiven av 1700-talets arkitektur och se ungdomarna spela fotboll med varandra och en lekfull dogue de bordeaux:laugh::love: Sen möta en gammal seg gumma gåendes runt hörnet från ett litet épicerie med en baguette under armen och med en godmodig dogue de bdx troget vid sin sida.....

Jag har inte alls gillat eller ens tänkt på rasen innan men efter 1år i Frankrikes Bordeaux såg jag charmen med dessa kraftfulla hundar, dem må vara övergödda grisar men wow liksom !!!!:eek::love:

Senast ändrad:

Dom är jätte söta =) har själv en sån :)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 824
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 114
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 390
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka