Vad är det för textil jag tänker på

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare BernT
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 669

BernT

Trådstartare
En slags tyg/textil, lite tjockare och liksom ojämn. Typ pluppar. Och plupparna går upp och ner. Alltså upp på en sida och då blir det en urholkning på baksidan. Och så blandas upp och ner pluppar på båda sidor.

Har ingen aning om vad det skulle kunna ha för namn, minns inte ens var jag sett det? Tror det var svart eller grå/svart men finns säkert i andra färger med.

En slags tyg/textil, lite tjockare och liksom ojämn. Typ pluppar. Och plupparna går upp och ner. Alltså upp på en sida och då blir det en urholkning på baksidan. Och så blandas upp och ner pluppar på båda sidor.

Har ingen aning om vad det skulle kunna ha för namn, minns inte ens var jag sett det? Tror det var svart eller grå/svart men finns säkert i andra färger med.

Vilken typ av textil? Till kläder eller annat?

Bäckebölja? https://sv.wikipedia.org/wiki/Bäckebölja

vaffelpike-handduk-rosa.jpg
Våffelpiké?

Liknande trådar

Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 398
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 497
Senast: Twihard
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
8 127
  • Artikel Artikel
Dagbok Funderat fram och tillbaka men känner att jag vill kunna använda min dagbok här fritt utan att behöva tänka på vilket konto jag... 2
Svar
34
· Visningar
6 583
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka