Vad är det jag letar efter?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Fjunet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 752
F

Fjunet

Det finns någonting på datorn som man kan starta för att rensa bort gamla filer som inte används på ett bra tag. Vad är det jag letar efter?

Sv: Vad är det jag letar efter?

Hmm.

Lägg till/Ta bort program i kontrollpanelen går att sortera efter senast använt, men det är förstås bara för program.

Det är inte det jag söker, det jag söker kommer fram när disken börjar bli full.

Det kan mycket väl stämma! Var hittar jag detta?

Den här datorn, välj egenskaper på den aktuella hårddisken. På första sidan är det en tårtbitsdiagram av det lediga utrymmet med knappen diskrensning bredvid. (XP)

Senast ändrad:

Liknande trådar

IT & mobiler Sitter och jobbar hemma. Jag har en laptop med ganska mycket minne. Jag kör allt lokalt på C jag gör förändringar i en fil (cad) och...
Svar
2
· Visningar
403
Senast: fejko
·
IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 023
Senast: Enya
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 28 29 30
Svar
582
· Visningar
16 832
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan... 2
Svar
34
· Visningar
985
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka