Vad är det som är fel?

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Gisburne
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 662
G

Gisburne

Förstår ingenting! Jycken har traskat runt hela dagen och gnällt, pipigt, fånat sig, gnällt lite till... Hon är antagligen skendräktig, men är det verkligen förklaringen till att hon är så här gnällig? Min förra hund var skendräktig en gång, men hon var inte alls såhär! Hon kan inte varva ner, så fort jag rör mig går hon runt mig och gnäller, suckar och piper. Jag har känt och klämt på henne, särskilt på magen, men hon verkar inte ha ont. Hon är inte lös/hård i magen, har pinkat flera gånger under dagen (senast för 2 timmar sen ungefär) och hon har ätit och druckit som hon ska. Och hon är GLAD, viftar på svansen och åmar sig och kommer med leksaker (som hon alltid gör) och vill leka. Men samtidigt gnäller hon ungefär som om något är fel. Men vad? :confused:

Har på senaste tiden hittat rätt mycket fästingar på henne, kan hon ha borrelia? Har själv haft det, men jag "hann" inte bli sjuk innan jag fick penicillin, så jag vet inte hur det ska kännas, så att säga. Kan inte avgöra om vovven försöker säga nåt, eller om hon bara är knasig för att hon vill ha valpar...? Blir tokig på detta gnällande! :crazy:

Sv: Vad är det som är fel?

Men är du sÄKER? Jag blir ju orolig som sjutton, hon går bara runt och gnäller hela tiden... :confused:

klart jag inte är säker.Men hormoner kan ju ställa till en hel del :angel: .Du kan ju ringa och rådfråga veterinär.

Får se hur hon beter sig idag. Än så länge har hon gnällt i sammanlagt 30 sekunder på en halvtimme sedan vi gick upp. Det tar sig...? :crazy:

Liknande trådar

Hästvård Vi har en häst i stallet som beter sig mycket märkligt sedan ett par dagar. Det började i fredags då jag såg henne rulla sig och sen... 2
Svar
28
· Visningar
2 991
Senast: Magnum
·
Övr. Hund Ett lite märklig tråd kanske, men ett ack så jobbigt problem. Min hund är en cockblocker. Cockblock: A slang term for an action...
Svar
16
· Visningar
3 998
Senast: Dandylinn
·
Äldre Får man lov att gnälla lite på sin situation? Vet att det finns andra som har större problem än mig, men vet inte vad jag ska göra. Hela...
Svar
1
· Visningar
557
Senast: AgentCarter
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
5 088
Senast: Nominous
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka