Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men att slippa i ren lathet skulle jag ta 1000kr för. Mina helger är mycket värda för mig med.
En av inackorderingarna vill slippa sina helgjourer, 1 in eller utsläpp per helg. Vad är en rimlig summa för att betala sig fri?
Det är ganska intressant att se att när det gäller vad man är villig att betala själv för service i stallet så är det näst intill ingenting, utan man utgår från att stallägaren skall göra det gratis. Men när det gäller vad andra ska betala, ja då ska det värderas högt och man skall ta ordentligt betalt!
Det är ganska intressant att se att när det gäller vad man är villig att betala själv för service i stallet så är det näst intill ingenting, utan man utgår från att stallägaren skall göra det gratis. Men när det gäller vad andra ska betala, ja då ska det värderas högt och man skall ta ordentligt betalt!
Ja jag bor ju på gården så jag har ju inget viktigare för mig än att fodra och släppa in och ut alla hästar hela dagarna, har man eget stall har man ju inget annat liv... typ jobb, barn och inte minst en karl som undrar varför han aldrig ser mig och varför det inte är kliniskt rent överallt i huset...Så det är klart att jag inte behöver få betalt, det är ju så roligt med hästar!!
![]()