Vad är detta för träns?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare bajon
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 113
B

bajon

Dålig bild men har nog ingen bättre.

4785046.jpg

Någon som vet vad detta är för träns? Har glömt och måste veta :o

Sv: Vad är detta för träns?

Är det märke du är efter eller vilken modell?

Om det är modell så är det ett träns med achennosgrimma. Men fästet till den smala nosremmen ser ut att vara som det är på pullarträns...var det så eller har du fixat det själv?

Vill veta märket. Resten vet jag ;)

Fästet till snokremmen var inte så utan det sattes på efteråt. Det är inte som till pullarnosgrimma utan är ett "löst fäste" eftersom det vanliga gick sönder.

Senast ändrad av en moderator:

globus har väl iallafall den typen av märke som sitter vid pannbandet? fast det kanske det är fler som har?

Jag tänkte också på Globus först men när man ser bilden i större format så syns det att det inte är Globus. Ser ut lite som om det står Kentaur, kan det stämma?

står det inget i den där lilla ringen (?) vid pannbandet? vet iaf att källqvist har sådana liknande ringar

4786922.jpg

Kan inte göra den mindre för då blir den ännu suddigare. Jag tycker det ser ut som Kentaur men vet inte om de gör träns och hur märket isf ser ut?

Det är tyvärr inte mitt träns så jag har bara denna bilden att gå efter :crazy:

Senast ändrad av en moderator:

Det ser ut som ett Kentaur Träns
Elodrado är grossist för det
/G

En häst jag red för över ett år sedan men som nu är såld hade det, har ingen kontakt med ägarna så jag kan nog inte fråga dom.

Tack då var det som jag trodde då :) Vet du hur mycket tränset kostar?

/bajon som har 4 bruna hoppträns och letar efter ett svart dressyrträns men som bara hittar bruna :o SKA inte ha fler hoppträns :angel:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
966
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
361
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 130
Senast: Görel
·
Utrustning Hej jag söker tips på kläder som inte ger mig och hästen statisk elektrisitet. Jag har förstått att syntetiska material går bort och att...
Svar
0
· Visningar
151
Senast: Islaend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka