Vad är detta???

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 552
P

prallan

Är det någon som vet vad detta är? :confused:
Skärmavbild 2018-10-28 kl. 15.38.53.webp

Ser ut som dragselar man kan ha till hund. Eftersom det ligger under häst kanske det finns liknande till hästar?

Min allra första reaktion var som många andras, svanskappa, men sen när jag kollade in konstruktionen lär det väl vara omöjligt att få till som svanskappa, eller?

@TinyWiny Jo, absolut. Har varit där i tankarna oxå, men iom lappen om hästgrej så släppte jag den. Men det kanske är dock det enda tänkbara :idea:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 945
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: iliedtoday
·
Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
619
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Muddypaws 24/25