Vad är detta?

Silver Girl

Trådstartare
Det här växer i min gräsmatta. Ser ut som tjockt gräs eller någon slags stjälk, men inga blommor i nuläget. Någon som vet vad det är?
1000010668.webp

Kan det vara gul vårlök? finns i två former, och den lilla vårlöken har smala, nästan gräslökslika blad. Inte alltid den blommar varje vår heller, den gillar inte riktigt att bli nerklippt i bladen.

Jag har nåt liknande. Blommar aldrig. Har ingen aning om vad det är för nåt. Dyker upp som tuvor som är blankare, högre och grövre än gräset.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Finns det någon expert eller kunnig på växter och blommor här? Jag ska göra om i trädgården tänkte jag och vill ha en ny rabatt med...
Svar
11
· Visningar
365
Trädgård & Växter Vad skulle ni tipsa om för gräsklippare? Vi har nyligen flyttat till hus och det innebär att jag nu har en stor underbar trädgård med... 2
Svar
25
· Visningar
975
Trädgård & Växter Eftersom jag fått många bra tips på denna sida så fortsätter jag att fråga här :) Jag skulle vilja ha en blomma eller flera olika...
Svar
8
· Visningar
482
Senast: Badger
·
Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
825
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka