Vad är er katts favritkäk?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Rose_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 901
Sv: Vad är er katts favritkäk?

Kokt torsk!!!
Säger man ordet FISK så blir hon alldeles galen. Här hemma får man tala i gåtor och bokstavera....Gjorde ett misstag igår kväll när katterna busade... Jag sa till Tipex att om hon inte passade sig för Casper när han var så busig så skulle hon åka på PISK av honom......
Hon satte igång o jama o yla på en gång, o jag kände mig så klantig o taskig så jag var tvungen att gå o koka lite torsk i micron. Hon kan sova hur hårt som helst, men säger man FISK så kommer hon galopperande!!!

Min skrutta är helt tokig i lax! Liksom mig! :bump: :banana:

Prosit skrev:
Kokt torsk!!!
Säger man ordet FISK så blir hon alldeles galen. Här hemma får man tala i gåtor och bokstavera....Gjorde ett misstag igår kväll när katterna busade... Jag sa till Tipex att om hon inte passade sig för Casper när han var så busig så skulle hon åka på PISK av honom......
Hon satte igång o jama o yla på en gång, o jag kände mig så klantig o taskig så jag var tvungen att gå o koka lite torsk i micron. Hon kan sova hur hårt som helst, men säger man FISK så kommer hon galopperande!!!

Haha det låter precis som mammas och pappas Oliver det :)

Mina 3 kissar älskar ALLT, spelar ingen roll!
(eller ja torrfoder är väl ingen höjdare har dom kommit på)
Annars duger som sagt allt från glass till köttfärs..

Min misse äter allt när hon är hungrig :d

Har jag köpt rökt skinka - brukar köpa i chark - så ligger min kisse i matkassen med skinkpaketet i innan ställt ner den på golvet när man kommer hem från affären.
När jag plockar fram för att lägga på frukostmackan så talar hon om högt och tydligt att hon minsann också ska ha :-)

Sockerkaka tycker båda kissarna är supergott.. :D Favoritgodiset, inget slår det! :d

Tonfisk, oboy och ägg är andra favoriter.. :bump:
Havregryns gröt fick dom smaka igår och det gick väl, men ingen hit..

Kattmjölk får dom rätt så ofta och dom älskar det!

Skinka är det bara ena katter som gillar- den andra nobbar det totalt! :D

Fiskbullar är nummer 1 för Chleo.
Vanligt torrfoder är det godaste Molly vet, hon äter knappt något annat.

åh just det torsk ja det är också en stor favorit

min katt ratar däremot fuskbullar..haha roligt att det kan vara så olika vad dom gillar

Min misse är galen i skinka och kalkon. Sen tycker han mycket om fisk (lax o rödspätta), kyckling, och sin Maju fiskfest (torrisar) :)

Lilltjejen älskar all form av fisk (men äter även ruccola, riven pepparrot och annat som inte är avsett flr små kattmagar). Hon är också helt tokig i öljästtabletter (Jästex).

Killarna gillar skinka, burkmat, äggula...

Det absolut bästa Siri vet är Royal Canins mat för kräsna/känsliga katter. Det får hon som godis. Vad lilla Mis gillar bäst vet jag inte än. Hon äter ALL kattmat med mkt god aptit, men har ännu inte provat på fisk, kyckling och såna saker.

Liknande trådar

Övr. Katt Vår innekatt gillar att vara utomhus men åker helst i famnen om han får välja, särskilt nu vintertid när det är hemsk SNÖ på marken…...
Svar
12
· Visningar
655
Senast: Sel
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 182
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
426
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
415
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka