Vad är fel? hjälp!

bigganl

Trådstartare
Någon som är bra på uppkoppling här?
Plötsligt kan jag inte använda facebook på min telefon. Återställer modemet och provar med datorn istället. Internetsignalen är på full hela tiden. Jag kan använda bukefalos (som nu), tradera, min hemsida osv, men kommer inte in på facebook, på inloggningen till min hemsida, banken osv. Vad 17 är det för fel då när jag kommer åt vissa sidor men inte andra? :(
(Vi har fiber och en router.)

Sv: Vad är fel? hjälp!

Kom åt bredbandskollen. jag kan ta emot 32 mb men skicka filer är 0. Det stod att en port är blockerad. Vad innebär det? Hur öppnar man den?

Fattar ingenting. Gick ut med hundarna och när jag var tillbaka fungerade allt som vanligt. Det måste varit något med själva fiberkopplingen eller nåt. Nu funkar det i alla fall. :)

Hade också det problemet en stund men tillslut fungerade det efter att vi startat om modemet. :D

Jag har haft det dilemmat också och misstänker skarpt att det är facebooks server som strular lite. Man klarar sig egentligen utan facebook en stund i alla fall.

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp! Någon datorkunnig här som kan något knep för att lösa följande: Min dator som använts under dagen påstår nu helt plötsligt att...
Svar
5
· Visningar
607
Senast: Lobelia
·
IT & mobiler Har problem med komma in på arbetsförmedlingens sida (några andra sidor med), som jag gärna vill ha tillgång till. Kommer in via...
Svar
15
· Visningar
1 203
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka