Vad är Lux för märke?

Sulax

Trådstartare
Har ett par ridstövlar som jag undrar vad de är för märke. De har ett par år på nacken. Det står LUX på ett litet metallemblem på skaftet och samma märke står inuti. Vad kostar ett par såna i nypris ungefär? Finns de ens att fåtag på nuförtiden? Försökte googla men hittade inget.

Sv: Vad är Lux för märke?

Jag vet tyvärr inte så mycket om dem heller, men jag har ett par jag fyndade för 20kr (!) på en loppis som jag bara älskar! Supersköna och fina trots ålder! :bow:

Liknande trådar

Hemmet Mamma har ett par gjutjärnspannor som hon gillar att använda men har slutat att vilja använda dem sen de slutade sälja det bästa...
Svar
16
· Visningar
504
Senast: hastflicka
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
653
Senast: cowgirl81
·
Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
488
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna