vad är nu detta?

MinIan

Trådstartare
Jag skulle läsa en av mina vänners blogg.
så när jag kommer dit så blev hela rutan röd och det står att det finns skadlig programvara på denna sidan, som kan skada datorn eller köras utan mitt tillstånd. (ungefärligt)

Så längre ner kan man klicka på några länkar om det där, + att man kan välja att bocka för en ruta om att man vet om denna fara men man vill fortfarande besöka sidan..

vad är detta för nått?
har ALDRIG sett något liknande..
Det var inte mitt antivirus som varnade mig, för så har det då aldrig sett ut :confused:

är det någon form av bluff?
men hur ska min vän bli av med detta från hennes sida så man kan gå in och läsa (om det nu är nått mysko på hennes blogg?)

Sv: vad är nu detta?

gick in på sidan igen för att se om samma ruta kom upp, det gjorde den och såhär står det!

31025824.jpg

såg nu också att dom hänvisar till en sida som orsakar problemet.?
hur ska man göra för att bli av med detta? för jag har ju kunnat läsa henne blogg förut..

Liknande trådar

IT & mobiler :o Lyckades komma in på en fb-länk utan att det var meningen, ingen konstig egentligen, typ en sån där 'söta katter'-filmlänk som jag...
Svar
6
· Visningar
1 960
IT & mobiler Vet inte vad som har hänt, jag klickar aldrig på länkar som jag inte känner till, så om vi har fått in nått virus i datorn så förstår...
Svar
9
· Visningar
2 299
Senast: Gladnir
·
Hästhantering Detta är inte min häst men en väns häst! Hästen är en halvblodsvalack född 2001. Som 2 årig hingst på väg till betet gick han över... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 033
Senast: tuaphua
·
Utrustning Hittar du inte din tråd? Då kanske den är borttagen för att den stred mot forumreglerna. Sådana trådar raderas så snart de uppmärksammas... 12 13 14
Svar
276
· Visningar
69 482
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Roliga bilder och memes om katter!
  • Oseriös avel 2023
  • Valp 2025