Vad betyder detta?

Smurfoff

Trådstartare
Har träffat denna kille i ca: 1,5 månad tid. Vi bestämde från början att vi skulle vara kk. Till en början var han mycket blyg och de var mest jag som tog insivativet. Men sen började vi umgås mer som "ett par" gör. Ja kom hem till han på kaffe, han passade mina hundar, jag träffade hans vänner osv. Vi träffades utan att ligga liksom, som de va bestämt ifrån början att vi endbart skulle bli kk.

Sen helt plösligt slutar han höra av sig. Svarar inte på mina sms osv. Sen en vecka senare får ja detta svaret:

Jag läser det när jag är och jobbar så stoppar jag den i fickan, och tänker att jag svarar sen när jag inte har händerna fulla med färg. sen glömmer jag bort de. Jag vet inte vad jag vill faktist, har en lite deppig period så känner att jag ska fokusera på jobbet bara. Så tycker du ska släppa de och se om du finner en ny att softa med. Gör du inte de så kan vi kanske testa igen om någon månad.

De känns som att han fick "panik" för de började bli seriöst emellan oss. Vad hade ni gjort i denna sitsen? Ska inte höra av mig till honom mer, men tror ni han kommer att göra de? Eller va detta bara en ursäkt att han faktist inte vill träffa mig mer?
 
I det läget är det enda du kan göra är att släppa honom, ta ingen kontakt med honom och gå vidare med ditt liv. Om han hör av sig senare eller inte känns irrelevant, vad du gör om han hör av sig får du avgöra den dagen, om det blir aktuellt.
 

Liknande trådar

Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 025
Senast: tanten
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 979
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 362
Senast: Whoever
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
962
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp