Vad blir det av detta...?

Sv: Vad blir det av detta...?

Den nyfikne kan titta uppe i högra hörnet och se att jag svarar på ett inlägg från gretagris om en valpkull som fanns på blocket i våras. Även den citerade texten från hennes inlägg bör ge viss vägledning.
 
Sv: Vad blir det av detta...?

Jag fick två bilder skickad till mig en gång, höll på att skratta ihjäl mig.
Jag vet att det inte är samma blandning, men det kan ju se lite skumt ut med såna blandningar även denna. :D

visaFullImageasp.jpg

fulvovveasp.jpg


Inte vackrast i stan kanske. :angel:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vad blir det av detta...?

Oj vad är det? Staffe/nakenhund? :eek:

Gris-Evas korsning tyckte jag såg riktigt så trevlig ut (även om jag definitivt inte förespråkar blandrasavel)! :)
 
Sv: Vad blir det av detta...?

Det syntes vekligen vad det var för raser i honom. Allt lyste väldigt tydligt igenom :).
 
Sv: Vad blir det av detta...?

Usch den ser verkligen hemsk ut (förlåt vovven). Fast sen tycker jag iofs att alla nakenhundar ser lite halvläskiga ut. Jag vill ha päls på min hund. Hoppas ingen nakenhundsägare tar illa upp :)
 
Sv: Vad blir det av detta...?

KL

Blandningen staff/kines verkar ha blivit på ropet (och jag för mitt liv inte förstå varför, tycker det är en horribel blandras :crazy:), har sett ett par annonser från olika personer där sådana hundar säljs...
 
Sv: Vad blir det av detta...?

Ojdå, och jag som trodde att bilderna ovan var från någon som hade haft roligt med Photoshop eler liknande...
 

Liknande trådar

Hundhälsa Velade lite innan, om jag skulle skapa ny tråd eller skriva i valp-22 men ja, nu är vi här :D Wilson, hanhund, snart 9 månader, jack...
Svar
9
· Visningar
931
Senast: Bulldoozer
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 316
Senast: Cattis_E
·
Småbarn Att små barn sover dåligt vet vi ju alla. Det går i perioder. Men nu har lillebror, 13 månader, sovit dåligt i sju månader. Minst ett...
Svar
7
· Visningar
550
Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 131

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp