Vad dra ur vid åska?

MissFideli

Trådstartare
Jag har en laptop med trådlöst modem. Modemet och även boxen till TV'n styrs via uttaget som ni ser här, det bredvid kontakten då.
32499212.jpg

Samt att allt sitter i eluttaget förstås.

Vad är det jag bör dra ur vid åska?

Sv: Vad dra ur vid åska?

Tjaa, det gäller antennuttaget för tv:n (om man anv. sånt), alla elsladdar som är inkopplade, telesladdar med mera som är inkopplade i väggen.
Sladdar mellan olika apparater ska inte vara någon fara, så länge någon av dem inte är kopplade "i väggen" så att säga.

På din bild så alla tre sladdar som sitter i väggen ser det ut som att du ska dra ut :)

Pappa förlorade sin dator på att modemet fortfarande satt i uttaget (elkabeln var urdragen), så skiten brände igenom modemet, in i datorn och slog ut allt utom skärm... Samma med tvn på samma våning, som också bara satt i med ena kabeln (även där var elkabeln urdragen). Samt alla telefoner.

Så jag har för vana att dra ur precis allt!

Just det jag menar, med apparater som är kopplade med varandra och i vägguttag (el, tele..). Det går rakt igenom och förstör på allt på vägen.

/Rycker alla sladdar.

Liknande trådar

Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
859
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
855
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 859
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 673
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka