Bukefalos 28 år!

Vad ersätta bravo med för en valp?

Så då åker du flera gånger om dagen och köper färskfoder? ;)

Först kanske jag åker till jobbet och tillbaka. Sen kanske jag åker igen för att handla nåt. Senare kanske jag blir sugen på nån speciell mat som inte finns i min kommun, och åker igen.

Fast då har jag ju förstås motorväg.
 
Först kanske jag åker till jobbet och tillbaka. Sen kanske jag åker igen för att handla nåt. Senare kanske jag blir sugen på nån speciell mat som inte finns i min kommun, och åker igen.

Fast då har jag ju förstås motorväg.
Fast då har du något mer att göra, för mig vore det bara att åka för färskfodret då jag jobbar några mil åt andra hållet. Och åt det hållet har jag även börjat handla numera. Så det blir väldigt fel i vår logistik.
 
Det gör du som du vill. Blev bara förvånad över att nån tycker att det är långt att köra den sträckan enbart för hundmat. Vilket jag alltså gör. Plus att jag kan köra tillbaka efter ett tag för att handla något annat.
 
Det gör du som du vill. Blev bara förvånad över att nån tycker att det är långt att köra den sträckan enbart för hundmat. Vilket jag alltså gör. Plus att jag kan köra tillbaka efter ett tag för att handla något annat.
Lägg in en treåring i ekvationen och först jobb på ort en mil åt andra hållet, hämtning på dagis och sen köpa hundfoder så förstår du nog ;) Blir en väldigt logistik kring det hela, vilket är nog värre än sträckan. Och nu under sommaren när man inte kan lämna hundarna i bilen och de måste följa med in:nailbiting:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 259
Senast: Migo
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 631
Senast: Nixehen
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 193
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 245
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp