Bukefalos 28 år!

Vad ersätta bravo med för en valp?

Så då åker du flera gånger om dagen och köper färskfoder? ;)

Först kanske jag åker till jobbet och tillbaka. Sen kanske jag åker igen för att handla nåt. Senare kanske jag blir sugen på nån speciell mat som inte finns i min kommun, och åker igen.

Fast då har jag ju förstås motorväg.
 
Först kanske jag åker till jobbet och tillbaka. Sen kanske jag åker igen för att handla nåt. Senare kanske jag blir sugen på nån speciell mat som inte finns i min kommun, och åker igen.

Fast då har jag ju förstås motorväg.
Fast då har du något mer att göra, för mig vore det bara att åka för färskfodret då jag jobbar några mil åt andra hållet. Och åt det hållet har jag även börjat handla numera. Så det blir väldigt fel i vår logistik.
 
Det gör du som du vill. Blev bara förvånad över att nån tycker att det är långt att köra den sträckan enbart för hundmat. Vilket jag alltså gör. Plus att jag kan köra tillbaka efter ett tag för att handla något annat.
 
Det gör du som du vill. Blev bara förvånad över att nån tycker att det är långt att köra den sträckan enbart för hundmat. Vilket jag alltså gör. Plus att jag kan köra tillbaka efter ett tag för att handla något annat.
Lägg in en treåring i ekvationen och först jobb på ort en mil åt andra hållet, hämtning på dagis och sen köpa hundfoder så förstår du nog ;) Blir en väldigt logistik kring det hela, vilket är nog värre än sträckan. Och nu under sommaren när man inte kan lämna hundarna i bilen och de måste följa med in:nailbiting:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Min snart fem månaders dvärgpudel tycker Mush inte är såhär jättegott. Hon äter, men jag får truga henne. Hon ska egentligen äta nio...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
3 813
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 744
Senast: Myrten
·
Hundhälsa Hej Min valp på 12 veckor som har varit någorlunda rumsren (ca 0-4 olyckor om dagen), säger alltid till eller så ser man när han behöver...
Svar
4
· Visningar
827
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 511
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp