• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare moo_noi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 716
M

moo_noi

min katt har gått jätte länge med kisse ungar hon e tjockare än katten gustav hjälp.....................:bow:

Sv: vad fa

Nämen en till som väntar på övertid! :)

Min misse var enl. vet beräknad till för 2-3 veckor sen. Känns lite väl men hur lätt kan det vara att avgöra det bara genom att känna missen på magen? Parningen var ej avsiktlig så vi vet inte när den inträffat.

Sålänge katten är pigg och glad, äter, dricker och utför sina behov som den ska, så behöver man inte vara orolig. Dom kommer när dom kommer. Men det är ju SÅ jobbigt att behöva vänta...

Vad har du för katt??

Oooo... snart får vi en massa bebis bilder :d :love: Men vi vill se tjockis magarna oxå... Så lada upp lite bilder!;) :banana:

jag har försökt fota men det ser ju så roligt ut.. :rofl: jag ska ta en bild idag o se om jag kan lägga upp den i morgon på jobbet. På min tjockiss.. :D

Har du misse??

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 441
Senast: ameo
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett... 2
Svar
23
· Visningar
1 407
Senast: miumiu
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 188
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka