Vad fan ska jag äta?

Haha nä precis! Jag säger att jag är bonnabrud.

Dessutom har jag klurat ut att när man inte mår bra och det inte går att dölja så blir de väldigt oroliga fort. Samt att om man är pigg o glad borde man få komma hem fortare :angel:
:D Sista omgången med cellgifter tittade sköterskan på mig och frågade hur jag mådde, lite trött blev mitt svar... Hon drog genast igång provtagning och kollade blodvärden och enligt dem borde jag visst inte tagit mig upp ur sängen... Jag var mest irriterad på att jag inte orkade hålla mig vanliga tempo... :angel: Två påsar blod senare mådde jag riktigt bra! :up:
 
:D Sista omgången med cellgifter tittade sköterskan på mig och frågade hur jag mådde, lite trött blev mitt svar... Hon drog genast igång provtagning och kollade blodvärden och enligt dem borde jag visst inte tagit mig upp ur sängen... Jag var mest irriterad på att jag inte orkade hålla mig vanliga tempo... :angel: Två påsar blod senare mådde jag riktigt bra! :up:

Man ska hålla modet uppe det är ett som är säkert ;)
 
När jag haltade in på akuten med brutet ben så frågade dom om vi skulle vänta på ledsagaren. "Ledsagare? Jag har ingen ledsagare, jag tog bilen in sen jag fixat stallet färdigt!"

Stackars personalen därinne höll på att svimma och när dom röntgat och gipsat så fick jag lov att avstyra så dom inte ringde efter taxi, jag hade ju bilen utanför och måste hem och elda. Dom ville ha upp mig på kontroll på psykakuten påstod dom när jag började prata om att bära ved också till morgonens brasor. F*n vad dom är känsliga därinne. :p
 
När jag haltade in på akuten med brutet ben så frågade dom om vi skulle vänta på ledsagaren. "Ledsagare? Jag har ingen ledsagare, jag tog bilen in sen jag fixat stallet färdigt!"

Stackars personalen därinne höll på att svimma och när dom röntgat och gipsat så fick jag lov att avstyra så dom inte ringde efter taxi, jag hade ju bilen utanför och måste hem och elda. Dom ville ha upp mig på kontroll på psykakuten påstod dom när jag började prata om att bära ved också till morgonens brasor. F*n vad dom är känsliga därinne. :p
Dom tycker inte man ska köra bil hem när man har brutit handleden heller,speciellt inte i en manuellt växlad bil :o:angel:
 
Har följt tråden och lidit med dig i tysthet.
Hoppas det går bra nu, håller tummar och tår! Vet man varför det blivit såhär?
Jag instämmer med Lundsbo - har läst här och lidigt med dig! Och så tänker jag på att lilla Betty väl går runt där hemma och saknar sin älskade matte!
 
Jag instämmer med Lundsbo - har läst här och lidigt med dig! Och så tänker jag på att lilla Betty väl går runt där hemma och saknar sin älskade matte!

Lilla Betty sörjer inte :rofl: självständiga hundusling. Hon är (när sambon jobbar) på sina två favoritställen och lever loppan. Matte däremot börjar tycka att det är jobbigt att ha hunden så mycket hos andra :angel: kontrollbehov...
 
Dagens uppdatering för den som är nyfiken: fortfarande smärtfri. Min mage har mullrat igång (rapar däremot inget längre hehe) och är lite chockad över att innehåll i sig igen.

Ska fortsätta dricka klara drycker sen ska de utvärdera i em. Eventuellt får jag börja dricka soppa då. Håll tummarna för det!

Ser inte ut som att jag blir utsläppt imorgon tyvärr. Börjar bli trött på det här. Saknar sambo och hund väldigt mycket :( om jag bara fick äta lite godis så hade det vart lite mer ok.
 
Nu kommer förhoppningsvis sista uppdatering från mig.

JAG FÅR ÅKA HEM IDAG!   :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:   :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:

Ska äta flytande (glass :angel:) i ett par dagar till. Tänkte fram till onsdag ungefär och sen får jag börja testa med riktig mat. Försiktigt, inte så hårt kryddat och behöver inte börja med värsta steken :p

Alltså. Herregud. Är så glad att jag gråter. Ska få sova med min gubbe inatt och pussa på min hund. Och sova i min egen säng och få gå runt naken och sova en hel natt utan att någon kommer in för att byta dropp eller fråga om jag kissat och hur mycket. Denna obeskrivliga lycka.

Och ett JÄTTETACK till alla er fantastiska bukare som stöttat, lyckönskat och bara vart sådär himla fina. Ni är bäst :love: :heart :bow:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp