Bukefalos 28 år!

Vad fan ska jag äta?

Sorry men...
:rofl: :rofl:


Kunde du inte tagit med geologhammaren och nitat nån? :D

/tanten - blir bitch utan mat

Det var nog tur att jag inte hade den... :crazy:

Sedan höll jag typ på att förblöda också, tydligen är det inte så bra att ha gympa med en nål i armvecket :DJag fick lov att gå tillbaka till sköterskan som tog ur nålen och tyckte att: "Jag tror det blöder lite mycket". Det hade runnit så hela ärmen på min tröja var genomblodig :laugh: Sköterskan nästan skrek och stasade så hårt att jag trodde hon skulle dra av armen :p
 
Det var nog tur att jag inte hade den... :crazy:

Sedan höll jag typ på att förblöda också, tydligen är det inte så bra att ha gympa med en nål i armvecket :DJag fick lov att gå tillbaka till sköterskan som tog ur nålen och tyckte att: "Jag tror det blöder lite mycket". Det hade runnit så hela ärmen på min tröja var genomblodig :laugh: Sköterskan nästan skrek och stasade så hårt att jag trodde hon skulle dra av armen :p
Du låter som drömpatienten :D
 
Skönt att se att det inte vara är jag som blir lite....ilsk....när jag är hungrig :D
Sambon är likadan, det kan bli en del hätska ordväxlingar och sura miner ibland när vi är hungriga samtidigt :o


Och fortsätt krya på dig Monifa!
 
Skönt att se att det inte vara är jag som blir lite....ilsk....när jag är hungrig :D
Sambon är likadan, det kan bli en del hätska ordväxlingar och sura miner ibland när vi är hungriga samtidigt :o


Och fortsätt krya på dig Monifa!

Oh, jag är en västanfläkt jämfört med när särbon är hungrig. Seriöst, han är gräslig :cautious:

Plus att han är inte det enda av syskonen (fyra st totalt) som är så. Jag börjar förstå varför svärmor alltid har bullar i frysen :grin:
 
På tal om mat :angel: det är det enda jag kan tänka på. Min hjärna är hungrig!

Dragit på mig en förkylning med ful hosta :banghead: hoppas jag slipper sonden idag efter de vart nere och vidgat.
 
Blir också som en ilsken piraya när jag är hungrig :D Mamma brukade säga "men ät något så du blir snäll" när jag fortfarande bodde hemma :D
 
IMG_20160229_132310_zpsueavslvd.jpg


En rejält uttråkad tjej som fnittrar till inte bara nätdejting del 3 och @Bison s (har inte kommit så långt än) problematiska och oklara känslor för grannen.

Jag är grymt imponerad över att du klarar sonden! Jag stod ut i två timmar när jag hade stopp i tarmen.
 
Jag är grymt imponerad över att du klarar sonden! Jag stod ut i två timmar när jag hade stopp i tarmen.

Tycker inte den är så jobbigt. Den är i vägen och den skaver i halsen men jag slipper kräkas. Flera här på sjukan som sagt samma, att de är imponerade över att jag klarar det så bra. Tackar och ler :D

Blev dock sjukt besviken igår när jag inte blev av med den när de hade sagt att de skulle det. Men men, väntar på gastroskopin nu och då tar de bort den :banana:

:up::up::up: för ditt goda humör när du egentligen måste må skitdåligt!

Hoppas du kryar på dig snart.

Jag mår faktiskt bra. Magsäcken är tom så har inte ont och gått upp 5 kg sedan jag blev inlagd (enbart vätska :o) så mår oförskämt bra. Men jag tackar :bump:
 
Idag händer det! Väntar på att de ska hämta mig och köra mig till narkosen. Ska sövas sen ska de gå ner och vidga med ballong samt röntga med nån mojäng i magen. Slipper sonden efter det, ska bli SÅ skönt.

Hoppas att allt går bra och att du slipper sond och att du slipper att kräkas.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Köpa hus
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

  • Flämtningar
  • Guldfasanerna
  • Uppfödare som slutat svara

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp