Vad får dig att bli bubbligt glad?

Sv: Vad får dig att bli bubbligt glad?

Ljudet på motorcykelbana i starten.

Tölta som en tok på min röda eller när hon glädjeskuttar rakt upp och piper.

Just nu en viss person.
 
Sv: Vad får dig att bli bubbligt glad?

Just det, en klockren tölt.
När bilen går genom besiktningen ua.
 
Sv: Vad får dig att bli bubbligt glad?

Själv verkar jag har tappat förmågan att känna mig bubbligt glad :crazy:

Det är faktiskt rätt sällan jag känner så också...
....
Eller i varje fall det där vrålskrattet som bara inte går att stoppa; DEN känslan kommer oerhört sällan.
Fast sist är nog bara några månader sedan i vårt fikarum på jobbet. Ett sånt där skratt så att tårarna rinner och det går bara inte att stoppa. Och det går liksom aldrig att återberätta VAD som var så roligt.
-------------------------------

När/om en viss bubbelkänsla kan infinna sig är faktiskt ofta i naturen. Oftast om jag är själv och befinner mig en en vacker miljö och känner doften av gräs, granar eller vatten. Då kan jag bli sådär skönt bubbligt tacksam och nästan rörd av att jag LEVER!
 
Sv: Vad får dig att bli bubbligt glad?

kl

En shettis som får tokfnatt och galopperar sådär jättejättefort så benen går som trumpinnar, glädjebockar och piper :D

När man tillsammans med någon man tycker om gör något krångligt/jobbigt/ svårt, man börjar bli trött och allt blir bara fel och tokigt men på ett "bra" sätt så man bara inte kan sluta skratta :D (svårt att förklara)

När mina katter får tokryck här hemma :D
 
Sv: Vad får dig att bli bubbligt glad?

Det är faktiskt rätt sällan jag känner så också...
....
Eller i varje fall det där vrålskrattet som bara inte går att stoppa; DEN känslan kommer oerhört sällan.
Fast sist är nog bara några månader sedan i vårt fikarum på jobbet. Ett sånt där skratt så att tårarna rinner och det går bara inte att stoppa. Och det går liksom aldrig att återberätta VAD som var så roligt.
-------------------------------

När/om en viss bubbelkänsla kan infinna sig är faktiskt ofta i naturen. Oftast om jag är själv och befinner mig en en vacker miljö och känner doften av gräs, granar eller vatten. Då kan jag bli sådär skönt bubbligt tacksam och nästan rörd av att jag LEVER!
Jag skrattar ofta så tårarna rinner, det är så befriande! Och det är smittande och ingen fattar det roliga förutom jag och den som skrattar med mig! :D Det gör det extra roligt! :p
 
Sv: Vad får dig att bli bubbligt glad?

kl
När jag får vara med min son utan några måsten, speciellt när han sover bredvid mig.
 
Sv: Vad får dig att bli bubbligt glad?

När jag rider min älskade häst , folk som ser mig rida säger att jag alltid ser ut som ett överlyckligt barn på julafton och precis så känns det också :D, älskade underbara häst :love:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
1 376
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 946
Senast: Hazel
·
  • Artikel
Dagbok Håller på att vänja in mig på ny medicin och mår sådär helt ärligt. Vet att det kan ta några veckor men det känns som jag har fått typ...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 471
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp