Vad fasen kan ha hänt med mitt knä?

Mirre

Trådstartare
Har haft ont i två veckor snart på insidan av knäet.
Stapplar runt som en stel 90åring här nu känns det som, har jag benet böjt (räcker med att sitta helt vanligt på en stol) en stund kan jag inte räta ut det ordentligt när jag reser mig, utan får halta runt med böjt knä en stund innan jag kan gå vanligt. Likaså det omvända, har jag det rakt en stund kan jag knappt böja det istället, det gör ont som fasen och alla rörelser med knäet görs låångsamt.

Somnade i soffan med fötterna på bordet idag, var ingen lång stund jag satt så men fasen vad ont i knäet jag fick när jag skulle gå sedan. Men det syns ingenting, inte svullet eller någonting sådant. Däremot känns det, i vissa lägen, som en "bula" eller nåt just på insidan, som jag inte tycker känns på andra benet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 189
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Igår vaknade jag med lite smärta i knät som gjorde det svårt att belasta benet ordentligt när jag gick. Smärtan var så pass liten igår...
Svar
4
· Visningar
796
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Skulle behöva lite tips… Runt år 2000-2001 kanske så blev jag sparkad i ländryggen i en fotbollsmatch, oprovocerat. Jag ramlade framåt...
2
Svar
22
· Visningar
2 134
Senast: illusion
·
Kropp & Själ Såå.. För fyra dagar sedan fick jag en hästspark på utsidan av vänster knä. Inte så hård tänkte jag, det löser sig. Men den verkar ha...
Svar
4
· Visningar
472
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp