Vad finns det för bra program...

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Fortfarande Grevinnan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 986
F

Fortfarande Grevinnan

...för att göra boxskyltar i???
Hade ett bra för en himla massa år sedan men det micrografix tror jag att det hette men det var typ 11-12 år sedan.
Försökte med Worldpad men jag vill ha så att man kan töja och flytta i texten lite hur som helst....
Är det någon som vet???? :bow:

Sv: Vad finns det för bra program...

Jodå, Micrografx var det och just det programmet hette Twist,n,shout och gick att köra från windows for workgroups. Det var för övrigt Adobe som gjorde just den delen av programmet.

Är det något man måste köpa eller går det att ladda hem??

Tja de flesta layout program borde gå att använda

Jag ska kolla i programbiblioteket om jag har det kvar, det är hur gammalt som helst men jag borde ha det kvar. Ska bara kolla om det går att köra tillsammans med nya operativsystem.

Liknande trådar

IT & mobiler Som namnet på tråden antyder så är jag på jakt efter ett gratis program eller en app som man kan skapa en logotyp i. Har tidigare...
Svar
5
· Visningar
308
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 348
Senast: Tantan
·
Kropp & Själ När jag var ung tonåring, sisådär år 2000, fick man hem produktprover med infoblad i brevlådan. Ibland delades de ut i skolan också har...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: Fille
·
Hemmet Efter att ha haft min älskade etta på Södermalm i över 23 år har jag nu bestämt mig för att sälja den då jag inte bott i den på snart...
Svar
17
· Visningar
909
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Vi som letar häst II