Vad finns det för Termo/Utetäcken med hals&mage?

Vogue

Trådstartare
Jag ska uppdatera min hästs garderob och tänkte köpa 2-4 täcken i olika tjocklekar så att det täcker upp från +10 till -30 nu i höst/vinter! :)

Kommer att köpa från Horseware Rambo serien med hals på alla!

Nu undrar jag, finns det några modeller med mage?! :)

Sv: Vad finns det för Termo/Utetäcken med hals&mage?

Weatherbeeta har ett vintertäcke med magvärmare.

Eftersom du bestämt dig för att köpa från Rambo serien allihopa så är mitt tips att kolla bland dem om där är några modeller med mage. Tror dock inte det. Men finns andra märken, som också är av mkt bra kvalitet, som har med mage.

GIVETVIS tar jag gärna emo tips om andra märken! :)

"WeatherBeeta Apex Detach-a-neck 400 g" är ett täcke med magplatta. snyggt är det också ;)

Åh tusen tack! Det skall kollas upp! 400g borde värma en klippt häst (som har päls över ryggen kvar) till i alla fall -30 va? :)

Om det absolut är ett Horseware du vill ha (tror inte att de har något täcke med mage) kan du ju köpa en lös magvärmare. Jag köpte en på Hö** för ett gäng år sedan som funkar till kryssgjordar. Lite meckigt dock, men funkar helt ok tycker jag.

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
974
Senast: TantAgda
·
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
1 168
Senast: MiniLi
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 302
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
23
· Visningar
2 831

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka