Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Undrar om någon nyligen varit i Ullared och besökte djuravdelingen? Om så är fallet kan någon av er många minnas vad det finns för fodermärken, storlek på säckar och pris? Även om det finns sådana mjuka transportburar, som en "sportbag" typ? Något i stil med denna: http://foderbilen.se/media/catalog/...f78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/7/7/772500.jpg
Självklart är ska fodret vara till katt, för att förtydliga även om tråden ligger i kattforumet
Sedan om det finns något annat kul där är ni välkomna att dela detta med oss andra. En liten bild hade inte varit fel heller om ni har
Jag köpte en liten julklapp till familjens katt där i förra veckan i form av en liten, svart plåtskylt med vit text: "Varning för lat katt"
Tyvärr kollade jag inte på så mycket på den avdelningen så jag kan inte vara till någon hjälp på foder eller transportbur-frågorna. Dock såg jag en del fina burkar för förvaring av torrfoder.
Det var längesen jag var i Ullared, men jag minns att de hade transportburar i mängder iallafall, både vanliga hårda och såna där väskliknande i olika storlekar. De har även igloos, klätteträd m.m. Plus kattleksaker i mängder
Vad det gäller foder så har jag ingen koll tyvärr, men jag vill tipsa om att även Lantmännen har en outlet intill Gekås, iallafall hade de det förut.
Åååh vad härligt att det finns mycket till de små liven!
Har aldrig riktigt intresserat mig av mer än hästsidan där nere innan eftersom jag inte haft varken katt eller hund innan. Men nu blir den lilla misen mer än väl bortskämd, tyvärr :P haha
Kommer du ihåg om dem hade sådana stora klätterträd och isf till vilket pris?
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...