Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag jobbar på sjukhus och våra läkare ser INTE vilka mediciner vårdcentralerna skriver ut och vice versa. Jag tror detta varierar mellan olika kommuner/landsting.
Den finns som oral lösning så den finns från mindre än 5 mg.Vilka doser har du provat Theralen? Läste att du blev trött? Det finns ju från 5 mg
Den finns som oral lösning så den finns från mindre än 5 mg.
Håll dig till en läkare för medicinförskrivning, möjligtvis två, en för kroppen o en för knoppen. Se till att båda har full koll på vilka mediciner du får utskrivna o vilka du faktiskt tar.
Stilnoct är mer beroendeframkallande än Imovane, lömskare. Det skall tas när man ligger i sängen. Många får mardrömmar, hallucinationer samt minnesluckor av det dvs minns inte vad de gjort om de inte lägger sig o somnar av preparatet, eller stiger upp efter att de somnat.
Prata med din doktor om att kombinera Propavan med Atarax o/e Lergigan/Theralen i olika kombinationer för att sova på. Det kan ta sin tid att lista ut rätt kombination o ofta behöver man rotera de olika preparaten för att de skall fungera.
För en del fungerar Venaflaxin för att ge en bättre sömn, prata med doktorn o experimentera inte på egen hand!
mvh
För en del fungerar Venaflaxin för att ge en bättre sömn, prata med doktorn o experimentera inte på egen hand!
mvh
mvh
Venlafaxin har hjälpt mig med både OCD, ångest och sömn! Men får komplettera med propavan och nozinan till natten. Sover som en prinsessa numera.
KL.
Använder man överhuvudtaget inte Truxal eller Buspar i Sverige? Känner läkare ens till dessa preparat, som är ångestdämpande och inte det minsta beroendeframkallande?