Vad för pannband passar? *dagens I-landsproblem*

Sv: Vad för pannband passar? *dagens I-landsproblem*

åhhh pannbandshoppingen är den jag frukar mest efter täcke å bandage... jag ska nog skriva med spritpenna i pannan att jag inte FÅR köpa, så att de inte säljer till mig :angel:

calevos "guldstrass" var ju asfint!!! :love:

jag betalde 490 för det, köpt från tyskland. tror det ligger runt 700-800 i sverige. men jag har sett det på engelska ebay också.

Supertack :bow:. Ska kika på Globen vad jag kan hitta, annars ska jag ha e-bay i minnet, var ju viss prisskillnad!

Här är mitt GG. Syns lite dåligt på bilden men det blänker riktigt fint. Folk reagerar alltid på det och tycker det är fint när det blingar.

16524961.jpg

Kostar inte så mycket heller :D

:)

Såg nu att det syntes mycket dåligt på den lilla bilden. Men som sagt var... fint är det!

;)

Har ingen bild men på huvud med samma färg o tecken (fuxen) har jag ett strass m svart pannband, halvsnyggt :) Men det snyggaste är det v-formade som hör till dressyrtränset, rödbrunt v-format pannband alltså. FÅr se om jag kommer ihåg att ta någon bild. TÄnkte senast idag på att det är skitsnyggt på henne.

På mörk häst är det snyggt med strass har bild på det men inte i datorn, kanske andra har.

Senast ändrad av en moderator:

Jag tycker absolut att du ska ha något som liknar Centaurs pannband. Det är grymt snyggt :d Kommer säkerligen att passa din pålle med :D

*KL*
Jag tycker pannbandet från GG med sora fyrkantiga swarowzkikristaller är skitsnyggt! Kostar väl en 300-400 kr.

ja det är en kopia av döberts pannband

det är inte likadant!

det på rean är tjocka modellen det centaur har är den tunna modellen.

Senast ändrad av en moderator:

det är inte likadnat!

det på rean är tjocka modellen det centaur har är den tunna modellen.

Åh fan, det finns flera modeller med, jag kollade bara på blinget. Men noterar att jag ska kika efter en tunn modell! (kommer behöva fusklapp med mig till Globen *s*)

kolla modellen på centaurs länkar så ser du att det inte är något foder på det pannbandet. har för mig att dom bara är runt 1cm breda. det på rean är foder under och är betydligt bredare pga detta.

snyggast med tunna! :love:

Ah, nu ser jag. tack! Ja centaurs var ju finare, och jag vill ju ha, som jag skrivit innan, mycket bling och lite läder =)

ja precis, det är 1 cm brett. döbert har bara vissa modeller i det smala utförandet. tycker det är absolut snyggast med smalt, nosgrimmor ska vara breda men inte pannband. :p

*KL*

HIttade inget sånt på Globen. Höll på att driva kompisen till vansinne genom att gång på gång knalla runt mässan och klämma på bling bling-pannband men alltid hitta något fel på dem. Tillslut utbrast hon att 'men det du söker finns ju inte ta mig fan!'.

Det gjorde det.. Inte det som Centaur visade, utan ett smalt (1 cm) i tunt, mjukt läder, och på framsidan så var det bara strass. Små strasstenar över hela, syntes bara strass och inget läder. Jag dreglar fortfarande.

Dock så lyckades jag - trots att jag hade pengarna - inte förmå mig att lägga ut tusen spänn på ett pannband. Inte ens 10% rabatt hjälpte. Och sen la jag ju ner pannbandssöket, det var ju liksom kört, det var/är ju ett sånt där jag ville ha. Men det är för dyrt, och då menad ejag inte 'inte råd', utan att jag anser det är oskäligt dyrt för ett pannband, skulle ju knappt våga använda det.

Men det var fiiiiiiiiiint.. :love:

Jag glömde kolla vad det var för märke ska erkännas. Men på själva ställningen som de satt på var det en logga med ett S minns jag, och nåt 'kring' S:et..

Det där fina strasspannbandet fanns i en 'bäjd' modell med, inte V-pannband, men så det ser ut som pannbandet hänger. Det var ÄNNU finare - och ännu dyrare (1295 kr)

Smurfade nu, och det var inte OS-loggan där på stället iaf.

Jo, det var OS som Charlies hade, som du kollade på, 10% rabatt, vid kassan.

Du kunde ha köpt ett sånt bågformat, men bara en strassrad, fanns för 349 kr. :p

Liknande trådar

Övr. Hund Viktor vill bara hälsa att han älskar den här vintern..
Svar
10
· Visningar
1 123
Senast: Galathea
·
Utrustning Hoppas det är okej att länka bilder såhär, annars kan väl moderator tala om vad jag får göra? I alla fall, jag vill ju ha ett blingat... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 639
Senast: FadeAway
·
Övr. Hund Idag har Viktor gjort en mycket lärorik erfarenhet.. Nämligen att det INTE är smart att... ..gräva i en myrstack med pissmyror...
Svar
9
· Visningar
1 617
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Utter älskar att vara med matte i stallet. Allra mest älskar han att 'hjälpa' matte att mocka. (Matte är aningens mer tveksam i...
Svar
2
· Visningar
913

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka