Vad för Prestige/Appaloosasadel kan detta vara? (Bilder)

Russis

Trådstartare
Vad för Prestige/Appaloosa-sadel är detta?

sadel_1.jpg

sadel_2.jpg

sadel_4.jpg

sadel_3.jpg

Bilderna är inte de bästa, men det kanske syns någorlunda.

Antar att sadeln har en hel del år på nacken, någon som vet vad det kan vara för modell? :)

Sv: Vad för Prestige/Appaloosasadel kan detta vara? (Bilder)

Det kan vara en San Marco. Jag hittade en Prestige-annons i en gammal Ridsport Special (från 1988) och San Marcon är den sadel som liknar din mest. Här är en bild:

sadel.jpg

Red i en sadel som ser precis ut som den där för några år sen, och det är den skönaste sadel jag någonsin suttit i. :)

Den liknar då inte min Venezia i alla fall, men de kanske såg anorlunda ut längre tillbaka i tiden....

En San Marco kan det nog mycket väl vara! :) Ser precis ut som den.

Dragonfruit: Vad bra! Jag ska prova den idag eller imorgon, så jag hoppas det är samma modell som du red i! :D

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Honey07
·
Utrustning Hej! Har en sadel som behöver byta sits på. Kontaktade sadelmakare i min närhet och hon säger att den behöver skickas till fabriken... 2
Svar
23
· Visningar
1 132
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
5
· Visningar
329
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 455
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka