Vad ger ni för ben?

Sv: Vad ger ni för ben?

De jag ger har jag köpt i djuraffären. Men han som jobbade fick ringa till återförsäljaren och fråga om det var kokat, för det vill jag inte ge.
 
Sv: Vad ger ni för ben?

Kostar 40:- per styck i djuraffär, 5:- i matbutiken :D Gröp ur märgen om hon inte tål det. Mina har aldrig reagerat på det. Inte ens första gången. Plåtmagar?
 
Sv: Vad ger ni för ben?

Min tik får såna här vita vanliga med knutar på , rökta stora ben (vad de nu kan heta) ,grisöron är festmat( :d ) och ibland urgöpta hårda ben med nån slags slemmig , rosabeige fyllning :crazy: De hårda benen är mest problemlösning , det är jäkligt svårt att få ut fyllningen!
 
Sv: Vad ger ni för ben?

Jag har inte orkat leta eller fråga efter märgben i mataffären.. Det är så mycket lättare att hitta i djuraffären. :p
 
Sv: Vad ger ni för ben?

Jag är aldeles för snål.. Jag brukar köpa färdiga direkt från köttdisken. På mitt Coop så finns de framme. På hemköp så finns de frysta.

Skulle ALDRIG betala 80:- för två ben *galen*
 
Sv: Vad ger ni för ben?

Tycker de räcker så länge så det spelar inte så stor roll. Det benet jag har nu köpte jag i somras och det ser nästan ut som när jag köpte det.. Fast hon får iofs inte ha det hela tiden.
 
Sv: Vad ger ni för ben?

Jag ger mina taxar tjurmuskler. Det enda som funkar att ge båda. Den ena är allergisk mot diverse grejor bla råhudsben och den andra har känslig mage. Kan dock bara ge två små i veckan annars blir maghunden dålig.

Har faktiskt provat att ge dem grisöron idag. Valde ut de absolut minsta och tänkte pröva om det går. Skulle vara lite roligt att ge dem nått annorlunda ibland.
 
Sv: Vad ger ni för ben?

*knapplån*
våran får olika råhudsben! dom här vanliga tunna små å tvinnade är jättetråkiga, men köper man ett som är format som en rugbyboll, ja då blir han eld å lågor :) söt nisse det där, då gömmer han alltid det...
och även sånna med knutar är roliga. allt är kul så länge det inte är dom där små... :P
 

Liknande trådar

Övr. Hund Mötte en kvinna ute i skogen som frågade om hon fick hälsa på mina hundar och jag svarade absolut men dom är smutsiga och kommer hoppa...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 172
Senast: Stergo
·
Hundträning Är det nån här som använder sina hundar till barmarksdrag? Är lite sugen på att testa det med mina två. Nyfiken, nån som kan berätta...
Svar
2
· Visningar
300
Senast: Milene
·
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 245
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Lite frågor om ensamhetsträning/upplägg :) Jag tänkte hur många timmar din hund i snitt är ensam på en vecka? Är den ensam eller med...
4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp